Wednesday, April 9, 2014

Guys Please Tell Me!

Would anyone be interested in a donations commission?
Sort of like a pay what you want!
Just make a donation and then I’ll draw you something (anything!)?

I dunno, lots of people have been doing them and I need to raise money for my car (been having trouble finding a job to get money for car payments so yeah). Also the more money i save the sooner I can get the things I’ll need to contribute to this blog! That means animated and voice acted panels! How exciting! :3

Thursday, April 3, 2014

askshadowsong:

shadowmoderator:

UPDATED COMMISSIONS~
(right click then click view image to see it up close and high quality)

Prices -

Lineart + Full Shading + Background = 7$
Lineart + Flat Color = 5$
Lineart = 3$
Sketch = 2$

+ Complex background = 2$
+ Character = 2$ each

I will do - furries, anthro, canines, deer, and people. Also minor cuts, bruising, and small amounts of blood. I’ll probably be willing to try anything new you might request, but make sure it’s not too crazy.
I will not do - NSFW, extreme gore, or use/draw profanity.

Questions, comments, concerns? Please feel free to message me, or look at my DA~

(( I am thinking of adding references (they’d be 10$) and sketch pages (They’d be 4$) to this list, so if those sound like something that interests you feel free to ask about those as well~))

Updated my commissions~
I could really use some right now :3

*general suggestive coughing*

Monday, March 31, 2014

askshadowsong:

Molten Heart: “Yes, well…”
Shadow: “I sure am lucky!”
Molten Heart: “We do many activities, such as the reason to my visit…”

Shadow: “Hey! You could be a little nicer ya know! She was really nice…”

(( PHEW, finally did an update for you guys! I’m so so so so sooo sorry they’ve been taking FOREVER! I’m back on my game now, so I’ll be trying to pump as many of these out as possible soon! And awwww she was called cute, hence the blushie~ ))

Afternoon rebagel for my lovelies~

Sunday, March 30, 2014

Molten Heart: “Yes, well…”
Shadow: “I sure am lucky!”
Molten Heart: “We do many activities, such as the reason to my visit…”

Shadow: “Hey! You could be a little nicer ya know! She was really nice…”

(( PHEW, finally did an update for you guys! I’m so so so so sooo sorry they’ve been taking FOREVER! I’m back on my game now, so I’ll be trying to pump as many of these out as possible soon! And awwww she was called cute, hence the blushie~ ))

Thursday, March 20, 2014
shadowmoderator:

I have no idea why I made this. What even is anatomy.

Here’s some art I drew a while ago to tide you guys over till the next update~ I have no idea why I drew this lol.
If you wanna see more of my art (I draw other things besides mlp art) you can follow my mod blog - http://shadowmoderator.tumblr.comI update so much more than this blog (I’m gonna fix that though) and I post a bunch of art and WIPs so come on over and check it out! :3 

shadowmoderator:

I have no idea why I made this. What even is anatomy.

Here’s some art I drew a while ago to tide you guys over till the next update~ I have no idea why I drew this lol.

If you wanna see more of my art (I draw other things besides mlp art) you can follow my mod blog - http://shadowmoderator.tumblr.com
I update so much more than this blog (I’m gonna fix that though) and I post a bunch of art and WIPs so come on over and check it out! :3 

You guys, I am so sorry!

I’m going to update soon okay! I’m so sorry it’s been so long! I’m working on it! <3 Updates soon~

Wednesday, March 12, 2014
shadowmoderator:

(( Shadow-Fabulous!
Fan art sketch featuring a sassy Shadow. I hope you like it! :D ))
________________________________________________
Hhhhhhhh she loooks soooooo cute! And sassy as heck! Awwww thank you so much! She is just the cutest :3

Thank you so much for the beautiful sketch! :) I love it! 
Cute as heckie~

shadowmoderator:

(( Shadow-Fabulous!

Fan art sketch featuring a sassy Shadow. I hope you like it! :D ))

________________________________________________

Hhhhhhhh she loooks soooooo cute! And sassy as heck! Awwww thank you so much! She is just the cutest :3

Thank you so much for the beautiful sketch! :) I love it!

Cute as heckie~

Tuesday, March 11, 2014

anotherponyaskblog:

John:  I’m all about new friends, yo.

image

(( Heck. f-ing. yes.  I need to watch more Fiona and Cake to get the ladies down.  this show is boss. ))

(( I tried to copy the Adventure Time style like you did! It was really fun to try! :3 ))

Saturday, March 8, 2014
nigelmod:

AT with Shadow Song

OH MY GOODNESS I CANNOT EVEN BREATHE RIGHT NOW!!!!!!!!! This is so amazingly gorgeous!!!!! You did such an amazing job, and in such little time!!!!! Hhhhhhhhh this is so beautiful she looks so happy!! And the angle is so cute!!!!! Can angles even be cute? I DUNNO BUT THIS ONE SURE IS~ Woowwwwww this is so great, I totally didn&#8217;t do you justice with my half! &lt;3 Thank you thank you thank you so much! This totaly made my day!

nigelmod:

AT with Shadow Song

OH MY GOODNESS I CANNOT EVEN BREATHE RIGHT NOW!!!!!!!!! This is so amazingly gorgeous!!!!! You did such an amazing job, and in such little time!!!!! Hhhhhhhhh this is so beautiful she looks so happy!! And the angle is so cute!!!!! Can angles even be cute? I DUNNO BUT THIS ONE SURE IS~ Woowwwwww this is so great, I totally didn’t do you justice with my half! <3 Thank you thank you thank you so much! This totaly made my day!

Monday, March 3, 2014

shadowmoderator:

UPDATED COMMISSIONS~
(right click then click view image to see it up close and high quality)

Prices -

Lineart + Full Shading + Background = 7$
Lineart + Flat Color = 5$
Lineart = 3$
Sketch = 2$

+ Complex background = 2$
+ Character = 2$ each

I will do - furries, anthro, canines, deer, and people. Also minor cuts, bruising, and small amounts of blood. I’ll probably be willing to try anything new you might request, but make sure it’s not too crazy.
I will not do - NSFW, extreme gore, or use/draw profanity.

Questions, comments, concerns? Please feel free to message me, or look at my DA~

(( I am thinking of adding references (they’d be 10$) and sketch pages (They’d be 4$) to this list, so if those sound like something that interests you feel free to ask about those as well~))

Updated my commissions~
I could really use some right now :3